A beiratkozás időpontja:

2022. június 22. (kedd) 8. 00 – 12. 00 óra között

Az iskolánkba felvételt nyert tanuló szülője vagy törvényes képviselője útján személyesen vagy elektronikus úton is beiratkozhat.

A SZÜLŐ TEENDŐI ELŐZETESEN:
  • Az e-Ügyintézés felületén 2020. június 15-től megnyílik a lehetőség a szülők részére, hogy gyermekeik adatait beküldjék a középiskolába a „Beiratkozás középfokú intézménybe” (BKI) folyamat segítségével. 2021. június 21-én 12 óráig van arra lehetőség, hogy a szülők online módon küldjék be előzetesen a gyermek adatait az intézménybe.
    • Az adatbeküldésre kétféle lehetőség van:

a)      A szülő az általános iskolai gondviselői azonosítójával és jelszavával  bejelentkezik az általános iskola e-Ügyintézés felületére.

Ekkor a rendszer betölti a tanuló általános iskolai KRÉTA rendszerében lévő személyes adatait a felületre, amelyet a szülő ellenőriz, és ha kívánja, módosíthatja, kiegészítheti azokat.

b)      A szülő az e-Ügyintézés felületen (https://eugyintezes.e-kreta.hu/) keresztül ideiglenes regisztráció létrehozásával belép a BKI felületre. Itt kitölti a gyermek személyes adatait, lakcím adatait, a törvényes képviselők adatait, illetve a beiratkozáshoz szükséges adatokat.

 

Mindkét esetben a szülő a felületen kiválasztja az intézményt, ahová a gyermeke felvételt nyert. Az e-Ügyintézés felületén beltöltött/beírt oktatási azonosító, illetve név, születési hely és idő alapján a szoftver a kiválasztott középiskola KRÉTA rendszerébe betöltött KIFIR adatok között megkeresi és azonosítja a tanulót.

Amennyiben megtalálja a tanulót, a rendszer fogadja a beküldött adatokat, és legenerálja a nyomtatványokat.

Amennyiben a szülő által megadott adatok alapján a rendszer nem találja meg a tanulót a kiválasztott középfokú intézmény adatbázisában, akkor az e-Ügyintézés felületén egy üzenet jelenik meg a szülő részére, amely felhívja a figyelmet az adatok pontosítására. Amennyiben helyesen adta meg az adatokat, akkor a szülő vegye fel a kapcsolatot az érintett középfokú intézménnyel. A szülők / törvényes képviselők csak azon intézményben találják meg gyermekük adatait, ahová a gyermek felvételt nyert.

A szülő megteheti, hogy a dokumentumokat kinyomtatja, és az aláírt dokumentumok másolatát feltölti az e-Ügyintézés dokumentumok blokkjába, amely másolatok az adatokkal együtt kerülnek át az intézmény felületére.

A beiratkozáskor történő személyes megjelenés esetén az eredeti, aláírt példányokat magával tudja vinni a szülő a középfokú intézménybe. Amennyiben nem tudja kinyomtatni a szükséges dokumentumokat, ebben az esetben a középfokú intézmény feladat ezt elvégezni.

 

Feltölteni az értesítéskor elküldött levélben kért okmányok és a 8. osztályos bizonyítvány másolatát kell. Kérjük, hogy a megnevezésnél a következő jelölést használják:

Tanuló_Neve_okmány_típusa

 

 

Akik az elektronikus beiratkozást választják, személyesen nem kell megjelenniük, az eredeti dokumentumokat  a tanév megkezdésekor kijelölt időpontban mutathatják be.

A szülők részére június 24-én szülői értekezletet tartunk.

Részletekről később tájékoztatjuk Önöket.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.